Η ερωμένη των φάρων Πηνελόπη Κουρτζή

Friday, December 13, 2019

Έχω μείνει γνωστή στην ιστορία ως η «ερωμένη των φάρων».





Γεννήθηκα σε έναν φάρο και όλη μου τη ζωή δεν έχω κοιμηθεί ποτέ δίχως να με συνοδεύει ο ήχος της θάλασσας. Έχω γίνει βασίλισσα σε κάποιους από αυτούς, δούλα σε άλλους και γοργόνα στους μακρινούς. Έχω κρυφτεί σε αμπάρια, έπιασα τουφέκι και έχω μια αποκρουστική ουλή, η οποία σκίζει το δεξί μου μάγουλο. Γέννησα ένα παιδί, που όμως δεν αγκάλιασα ποτέ. Είδα ναυάγια και κολύμπησα σε μέρη όπου δεν έχει καταφέρει να φτάσει άνθρωπος. Μίσησα και μισήθηκα, πόθησα και με αγάπησαν. Έχω μαγέψει πειρατές και έχω τρέξει γυμνή στα βράχια. Έχω αντικρίσει θησαυρούς αμύθητους, που ούτε καν φαντάζεστε ότι υπάρχουν. Έχω γυρίσει όλους τους επανδρωμένους φάρους που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Και κάποιους που δεν υπάρχουν πια και σώζονται μόνο τα ερείπια τους. Κάθε φορά που έφτανα σε κάποιον από αυτούς, με περίμεναν με ανυπομονησία, γιατί ενώ η θάλασσα έφερνε συχνά στους φαροφύλακες φόβο, δεινά και δυσκολίες, εγώ τους έφερνα πάντα τον έρωτα. Ναι. Έχω μείνει γνωστή ως η «ερωμένη των φάρων», αν και στην πραγματικότητα ήμουν απλώς μια σφοδρά και χωρίς ελπίδα ερωτευμένη γυναίκα.




 

Φανταστικό!

Δεν το περίμενα να μου αρέσει τόσο πολύ! Ήταν καθηλωτικό και πολύ ενδιαφέρον από την αρχή!Αγάπησα την γραφή και την ηρωίδα, η Νατάσα θα σας μαγέψει και θα σας κεντρίσει το ενδιαφέρον από τις πρώτες σελίδες!Έχει άλλες ιδέες και είναι ελεύθερο πνεύμα, βέβαια αυτό δεν ήταν και πολύ καλό για την εποχή της.


Η ιστορία ξεκινάει στο νησί της Σερίφου και στον φάρο του νησιού, Εκεί είναι που βρίσκεται η Νατάσα μετά από ένα ατυχές γεγονός, ο Καπετάν Νικόλας θα την μεγαλώσει. Κάποια στιγμή όμως οι συγκυρίες θα την οδηγήσουν στο να φύγει ξεκινώντας ένα ταξίδι δίχως αρχικό προορισμό.Ένα ταξίδι περιπετειώδες πηγαίνοντας σε διάφορα μέρη.

Ενα φανταστικό βιβλίο που με άγγιξε , είναι από τις ιστορίες που δύσκολα θα ξεχάσεις!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Read More Sleep Less Blog
Template by These Paper Hearts