Το Λάθος Αστέρι Τζον Γκριν

Thursday, June 23, 2022

« Είμαι ερωτευμένος μαζί σου», επέμεινε. 


« Είμαι ερωτευμένος μαζί σου και δε με ενδιαφέρει να στερήσω από τον εαυτό μου την απλή απόλαυση του να λέω αλήθειες. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου, και το ξέρω πως ο έρωτας είναι απλώς μια κραυγή στο κενό, πως η λήθη είναι αναπόφευκτη και πως είμαστε όλοι καταδικασμένοι, και θα έρθει η μέρα που ο κόπος μας θα γίνει ξανά σκόνη, ξέρω πως ο ήλιος θα καταπιεί τη μόνη γη που θα αποκτήσουμε, κι είμαι ερωτευμένος μαζί σου». 

Όταν η Χέιζελ συναντά τον Ογκάστους, ανακαλύπτει στο πρόσωπο του ένα αδελφό πνεύμα και μαζί του θα τους μοιράσει φόβους, τα άγχη, τους προβληματισμούς της, αλλά και μια αγάπη που αγγίζει τις πιο μύχιες γωνιές της ψυχής τους.

Οι δυο τους με ανατρεπτική απάντηση του χιούμορ και ωμή ειλικρίνεια θα προσπαθήσουν να αναζητήσουν από κοινού προσωπικές ερωτήσεις σε καθολικά ερωτήματα της ανθρώπινης ύπαρξης...


  
5 ΑΣΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ!! 

Οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν πόσο φανταστικό είναι αυτό το βιβλίο!! 
Είναι ένα από αυτά τα βιβλία που πρέπει να τα βιώσω για να τα καταλάβω σωστά... 
Αυτό το βιβλίο με άφησε να σκέφτομαι και να σκέφτομαι...  
Έκλαψα σαν να ήταν προσωπική εμπειρία... Σοβαρά μου ράγισε την καρδιά, αλλά υπάρχουν στιγμές που η Χέιζελ και ο Ογκάστους κάνε με να νιώθω τόσο καλά...   
Είναι ένα από εκείνα τα βιβλία που αποτυπώνουν το αληθινό νόημα της βαθιάς αγάπης είτε μέσω ρομαντισμού, φιλίας ή οικογένειας...  

περιγραφή

Η αρχή ήταν όμορφη, αλλά καθώς πήγαινε βαθύτερα στην ανάγνωση βλέπουμε το άσχημο Η αλήθεια πίσω από τη θεραπεία της χημειοθεραπείας...Είναι τόσο λυπηρό να βλέπεις τις επιπτώσεις σε ένα έφηβο παιδί που πάσχει από καρκίνο.
Η Χέιζελ έχει επιβιώσει από τον καρκίνο του θυρεοειδούς, αφού πάλεψε στην καθημερινή της ζωή. Ως αποτέλεσμα του καρκίνου πρέπει να αναπνεύσει με τη βοήθεια μιας δεξαμενής οξυγόνου ...  
Και μετά γνωρίζει τον Augustus και ξεκινούν το δικό τους ταξίδι ανακάλυψης καθώς και οι δύο προσπαθούν να ερωτευτούν... 
Λατρεύω τη ρομαντική ιστορία μεταξύ της Hazel και ο Αύγουστος. Ήταν μια απλή πράξη αγάπης που με τη σειρά της σήμαινε τόσα πολλά.. 

περιγραφή

Μου άρεσε πολύ η Hazel, αλλά ξέρω ότι για πολύ καιρό θα σκέφτομαι  τον Augustus Waters!! 
Είναι από τους πιο γλυκούς χαρακτήρες που έχω διαβάσει!!

Είναι το πρώτο μου βιβλίο από τον John Green και μου αρέσει πολύ η γραφή του!! Συνδύασε τέλεια τα θέματα της κωμωδίας και της τραγωδίας σε αυτό το βιβλίο! 
 

Για όσους δεν έχουν διαβάσει ακόμα το The Fault in Our Stars , είναι ένα φανταστικό ανάγνωσμα που θα μείνει στο μυαλό σας για πάντα. ..Μερικά σημεία του βιβλίου θα σε κάνουν να γελάσεις και κάποια άλλα θα σε κάνουν να κλάψεις...  

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Read More Sleep Less Blog
Template by These Paper Hearts